نصاب سقف شیروانی آردواز

نصاب سقف شیروانی آردواز

نصب سقف شیروانی آردواز

نصاب سقف شیروانی آردواز

انتخاب و استفاده از ورق سیمانی آردواز برای ساخت و نصب سقف شیروانی، یک گزینه عالی است. این روش محبوب و پرکاربرد برای ساخت سقف های شیبدار است و از مواد پایدار و مقاوم در برابر آتش، سرما و آب تشکیل شده است. این محصول مناسب برای استفاده در ساختمان های صنعتی، تجاری و مسکونی است.

ورق سیمانی آردواز شامل ورق سیمانی برای پوشش نهایی، و زیر سازی با استفاده از  قوطی های فلزی و چوب است. این ورق با ترکیبات مناسب از سیمان و مواد نانو تولید شده است که به عنوان پوشش سقف عمل می کند. نصب آن نیاز به مهارت خاص دارد، اما با رعایت دستورالعمل های صحیح، و زیرساخت قابل قبول عالی شده و به رنگ دلخواه قابل رنگ آمیزی است.

سقف شيرواني با ورق سيماني آردواز علاوه بر زيبائي، قدرت نصب آسان، حفظ مقاومت خود را دارد. این محصولات قابل تطابق با منحني های گوناگون هستند و برای پروژه های مختلف مناسب هستند. به لطف خصائص زیاد آن در بسیاری از سقف ها استفاده می شود .

نصب سقف شیروانی با ورق سیمانی آردواز نیاز به مهارت های خاص دارد. در این روش، ورق ها با استفاده از میخ به زیر  سازی نصب می شوند و سپس می توان آنها را با رنگ دلخواه رنگ آمیزی کرد. اجرای این روش می تواند یک گزینه مناسب برای ساخت سقف های مستحکم و پایدار باشد، زیرا علاوه بر زیبایی و استحکام، قابل نصب آسان و نگهداری کم نیز هستند. این ورق ها قابلیت پذیرش منحنی های مختلف را دارند و برای ایده های ساختمانی مختلف مناسب هستند.

 

نصاب سقف شیروانی آردواز

نصاب سقف های شیروانی

 

برای اجرای سقف شیروانی، ابتدا باید زیرسازی لازم برای نصب تیرهای فلزی ساختمان تهیه شود. این زیرسازی شامل نصب تیرها، سرویس‌های لازم مانند برق، آب و آبرو ها و ایجاد ارتفاع لازم در سقف می‌شود. سپس باید تیرها را به دیواره‌ها متصل کرد و آن‌ها را با استفاده از اتصالات مناسب به یکدیگر متصل کرد. این اتصالات ممکن است با پیچ و مهره یا با جوشکاری صورت بگیرد.

بعد از نصب تیرها، نوبت به پوشش سقف می‌رسد. این مرحله شامل نصب میلگردهای عمودی و افقی به عنوان پشتیبان می‌شود. میلگردهای عمودی از سقف به زمین کشیده شده و با قوطی‌های معمولی یا فولادی به هم متصل می‌شوند. میلگردهای افقی روی تیرچه‌ها قرار می‌گیرند و با استفاده از پیچ و مهره یا جوشکاری به میلگردهای عمودی متصل می‌شوند.

سپس باید پوشش‌ها بر روی تیر ها نصب شوند. این پوشش‌های اولیه معمولاً از جنس چوب یا پانل و یا عایق ها  هستند، مانند چوب خرده‌پا (OSB) و پلاستیک چوب (WPC). پوشش اولیه باید به میلگردها متصل شود و با استفاده از پیچ و مهره یا میخ و … چسبیده شود.

همچنین، باید ملاحظات ایمنی لازم برای ساخت سقف، همچون استفاده از لوازم حفاظت شخصی از جمله ماسک و …، همراه با معاینه و ادامه عملیات پروژه رعایت شود.

 

اجرا و بازسازی سقف شیروانی

 

شرکت ساختمانی پایدار پیشه با بیش از 40 سال تجربه موفق در زمینه ساخت و ساز، به عنوان یکی از قدیمی ترین و پرافتخارترین شرکت‌های صنعت ساختمان شناخته می‌شود.

در همکاری با ما، از مزایای زیر بهره‌مند خواهید شد:

1. تجربه: با چهار دهه تجربه در زمینه ساخت و ساز، ما به ارائه خدمات حرفه‌ای و با کیفیت به مشتریان ما می‌پردازیم. هیچ چالش ساختمانی برای ما بزرگ نیست.

2. کیفیت تضمین شده: از بهترین مواد و فناوری‌های روز استفاده می‌کنیم تا بهترین کیفیت را به شما ارائه دهیم. ساختمان‌های ما بادوام و با کیفیت هستند و در برابر عوامل مختلف محافظت می‌شوند.

3. تیم متخصص: در پایدار پیشه، بهترین تیم مهندسان، معماران و کارگران با اخلاق حرفه‌ای و تخصص کامل فعالیت می‌کنند. کارشان را به بهترین نحو انجام خواهند داد.

4. رضایت مشتری: رضایت مشتریان برای ما اولویت است.

5. قیمت مناسب: هرچند کیفیت اولویت است، اما ارزش و قیمت نیز در نظر گرفته می‌شود. پیشنهادات بر اساس بودجه شما ارائه خواهد شد.

اگر به دنبال یک شرکت معتبر و با تجربه برای پروژه ساخت و ساز خود هستید، شرکت ساختمانی پایدار پیشه بهترین گزینه برای شماست. با ما تماس بگیرید و رویاهای ساختمانی خود را به واقعیت تبدیل کنید.  نصاب سقف شیروانی آردواز

برای تماس:
09129277017-09126993400 (پاشازاده)
02188314374

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *