اجرای ترمووود تهران

اجرای ترمووود تهران

مجری ترمووود تهران

اجرای ترمووود تهران

ترمووود یک نوع چوب است که از مکانیزم پیشرفته حرارت برای فراوری استفاده می‌کند و به همین دلیل نسبت به چوب‌های دیگر دارای استحکام و ماندگاری بیشتری است.

برای تولید ترمووود، از مواد شیمیایی استفاده نمی‌شود و فرآیند تولید آن به صورت کاملاً طبیعی انجام می‌شود.

ترمووود بسیار مقاوم در برابر کپک، حشرات موذی، موریانه، ساس و قارچ است. همچنین، در رنگ و شکل ثبات بسیار بالایی دارد و زیبایی خود را به مدت طولانی حفظ می‌کند.

برای تولید ترمووود، از چوب زبان گنجشک (ASH) و چوب گونه کاج (PINE) استفاده می‌شود.

اگرچه ترمووود به عنوان یک محصول از کشور فنلاند شناخته می‌شود، اما باید ذکر شود که این محصول در کانادا و آلمان نیز به طور گسترده تولید می‌شود.

فرآیند تولید ترمووود با استفاده از گرما و بدون استفاده از مواد شیمیایی صورت می‌گیرد. روش‌های مختلفی برای اصلاح چوب از طریق گرما وجود دارد که می‌توانید در اینجا درباره آن‌ها بیشتر بخوانید.

 

 

ساخت آلاچیق ترمووود

اجرای ترمووود تهران

ترمووود یک نوع چوب است که با استفاده از مکانیزم پیشرفته حرارت برای فراوری تولید می‌شود و نسبت به چوب‌های دیگر دارای استحکام و ماندگاری بیشتری است. مزایای استفاده از ترمووود شامل وزن کم و سبک نسبت به متریال های مشابه و همتراز، حفظ رطوبت محیط در حد استاندارد نیازهای طبیعی انسان، نرمال کردن تغییرات ناگهانی دما (سرما به گرما و گرما به سرما)، نصب سریعتر و تمیزتر، توانایی بسیار بیشتر در مقابل آتش، آب، طوفان و برودت نسبت به چوب های دیگر، تجزیه پذیر بودن و عدم آسیب رساندن به محیط زیست در زمان تخریب (طراحی اکولوژیکی)، انعطاف پذیری و مقاومت بیشتر نسبت به فشارهای بیرونی (نظیر زلزله)، عایق بی نظیر صدا (به دلیل نگهداری هوا در منافذ خود)، دارای دوام بالا در برابر پوسیدگی در انواع شرایط آب و هوایی، مقاوم در برابر تاب برداشتن و تغییر ابعاد، و مقاوم در برابر حمله حشرات، ریز ارگانیسم‌ها، و انواع قارچ و کپک می‌باشد

 

 

 

اجرای ترمووود تهران

نصب دیوار ترمووود

 

امروزه مصالح نوین چوبی مانند ترمووود، باعث شده است که معماری مدرن و نوین در ساختمان‌ها دوباره جا بیفتد و به آن‌ها جذابیت و زیبایی ببخشد.

ترمووود در انواع استفاده‌ها می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد، از جمله در نمای بیرونی ساختمان، دکوراسیون داخلی، کفپوش، فضای باز ویلا و پارک‌ها.

به طور کلی، ترمووود در کاربردهای زیر قابل استفاده است:

1. کف و کفپوش (Decking)
2. دیوارپوش (Wall plugs)
3. دکوراسیون داخلی (Interior decoration)
4. پله و نرده (Stairs and rails)
5. فضای باز ویلا و پارک (Outdoor)
6. آلاچیق (Altar)
7. لوور (Louvre)
8. روف گاردن (Roof garden)
9. پرگولا (Pergola)
10. قرنیز (Cornice)
11. استخر و سونا (Pool)
12. درب و پنجره

این مصالح نوین چوبی به دلیل ویژگی‌های خاصی که دارند، مانند مقاومت در برابر آتش، آب، طوفان و برودت، عدم آسیب رساندن به محیط زیست، مقاومت در برابر تغییرات دما و فشارهای بیرونی، و دوام بالا در برابر پوسیدگی، بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند.

 

معایب ترمووود

با توجه به آنکه هیچ محصول یا وسیله‌ای بدون ایراد نمی‌باشد، در این بخش تلاش می‌کنیم به صورت صادقانه برخی ایرادها و معایب ترمووود را نیز بیان کنیم.

معایب ترمووود به طور خلاصه به شرح زیر است:

1. قیمت نسبتاً زیاد: بزرگترین ایرادی که می‌توان به ترمووود گرفت، گران بودن آن نسبت به سایر متریال‌ها می‌باشد.

که مانند ضرب المثلی میباشد که میگویند :

“هرکه را طاووس خواهد جور هندوستان کشد

 

فروش ترمووود روسی و ایرانی

 

“با شرکت ساختمانی پایدار پیشه، اعتماد به کیفیت و تجربه بیش از 40 ساله در اجرای سقف های کاذب و شیبدار را تجربه کنید. ما با تیم متخصص و متعهد خود، در زمینه بازسازی و نوسازی ساختمان در سراسر کشور فعالیت داریم. اگر به دنبال یک شرکت قابل اعتماد برای پروژه های ساختمانی خود هستید، با ما تماس بگیرید و از خدمات حرفه ای ما بهره مند شوید.”

 

09129277017-09126993400

02188314374

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *