اجرای سقف پرچین کرج

اجرای سقف پرچین کرج

نصب سقف شیروانی پرچین

اجرای سقف پرچین کرج

سقف شیروانی با ورق فلزی پرچین یک روش محبوب و پر کاربرد برای انجام پروژه‌ های ساختمانی است. این مواد از جنسی مقاوم در برابر آتش، سرما و آب ساخته شده‌ اند و برای ساخت و سازهای صنعتی، تجاری و مسکونی استفاده می‌ شوند.

مواد استفاده شده برای اجرای سقف شیروانی با ورق فلزی پرچین شامل ورق فلزی برای پوشش نهایی، قوطی‌ های فلزی و چوب

برای زیر سازی می‌ باشند. ورق پرچین از فلز و رنگ کوره ای ساخته شده است که به هیچ عنوان رنگ خود را از دست نمیدهد.

و به عنوان یک پوشش مستحکم و زیبا کاربرد دارد که تحت فشار و حرارت به شکل نهایی می‌رسد.

نصب این نوع سقف نیازمند مهارت و دقت خاصی است. ورق‌ها با استفاده از میخ نصب می‌شوند و همچنین می‌ توانید از رنگ دلخواه استفاده نمایید .

علاوه بر این، این ورق‌ها دارای رنگ‌های متنوعی هستند. اجرای سقف شیروانی با ورق فلزی پرچین علاوه بر داشتن استحکام و

زیبایی،نصب آسان و نگهداری کمی را به همراه دارد و توانایی پذیرش منحنی‌ های مختلف را دارا است که برای ایده‌ های معماری متنوع و خلاقانه مناسب است.

 

مجری سقف شیروانی پرچین

 

برای شروع ساخت سقف شیروانی، ابتدا باید زیرساخت مورد نیاز برای نصب تیرهای فلزی ساختمان را فراهم کرد. این زیرساخت شامل نصب تیرها، پل ها ، و اتصالات ضروری مانند امکانات آب و برق و فاضلاب و ایجاد ارتفاع مورد نیاز در سقف می‌شود. سپس باید تیرها را به دیواره ها و سقف متصل کرد و آنها را با استفاده از اتصالات مناسب به یکدیگر نصب کرد. این اتصالات می‌تواند با استفاده از پیچ و مهره یا با جوشکاری انجام شود.

پس از نصب تیرها، باید پوشش سقف انجام شود. این مرحله شامل نصب ورق های فلزی پرچین می باشد .

یکی از مزایای اصلی سقف شیبدار، جلوگیری از نفوذ آب باران به داخل ساختمان و دور کردن آن از سطح ساختمان است که هزینه های تعمیرات و نگهداری را کاهش می‌ دهد.

همچنین، سقف شیبدار می‌ تواند در حل مشکل تخلیه برف مؤثر باشد؛ زیرا برف به راحتی از سقف ساختمان فرو می‌ آید و از وقوع آسیب‌ های مرتبط با آن جلوگیری می‌ کند.

این نوع سقف همچنین می‌ تواند در افزایش امنیت ساختمان و کاهش احتمال آب گرفتگی موثر باشد. با جلوگیری از رطوبت و رشد قارچ، مشکلات بهداشتی و آلرژیک نیز کاهش می‌ یابد.

سقف شیبدار فرصت‌ های بیشتری برای استفاده از فضای بالای ساختمان فراهم می‌ کند؛ از جمله نصب پنل های خورشیدی، نصب سیستم‌ های تهویه مطبوع و سایر امکانات انرژی‌ مدار.

به طور کلی، سقف شیبدار از مزایای زیادی برخوردار است؛ شامل جلوگیری از نفوذ و آب گرفتگی، مقاومت در مقابل برف و آب، و امکان استفاده از فضاهای بالای ساختمان. استفاده از سقف شیبدار به عنوان یک راه‌ حل موثر برای مشکلات مرتبط با آب و رطوبت می‌ تواند بسیار مفید باشد.

در پایان، پوشش‌ های روی سقف ساختمان باید با دقت نصب شده و تمام نقاط ضعیف آن مانند اتصالات و … پوشیده شوند.

 

اجرای سقف پرچین تهران

 

شرکت ساختمانی پایدار پیشه با تجربه بیش از 40 ساله در اجرای سقف شیبدار و کاذب و همچنین نوسازی و بازسازی ساختمان و… میباشد.

همکاری با ما برخی مزایا دارد که عبارتند از:

1. تجربه: با چهار دهه تجربه در زمینه ساخت و ساز، ما به شما خدمات حرفه‌ای و با کیفیت ارائه می‌دهیم. هیچ چالش ساختمانی برای ما بزرگ نیست.

2. تضمین کیفیت: از بهترین مواد و فناوری‌های روز استفاده می‌کنیم تا بهترین کیفیت را برای شما ارائه دهیم. ساختمان‌های ما برای شما بادوام و با کیفیت هستند.

3. تیم متخصص: بهترین تیم مهندسان، معماران و کارگران با اخلاق حرفه‌ای و تخصص کامل در دسترس داریم. آن‌ها به بهترین نحو ممکن کار خواهند کرد.

4. رضایت مشتری: رضایت مشتریان برای ما در اولویت قرار دارد.

5. قیمت مناسب: کیفیت برای ما در اولویت است، اما همواره ارزش و قیمت را در نظر داریم. پیشنهادات ما بر اساس بودجه شما خواهد بود.

اگر به دنبال یک شرکت معتمد و با تجربه برای پروژه‌های ساخت و ساز خود هستید، شرکت ساختمانی پایدار پیشه بهترین گزینه ممکن برای شماست. با ما تماس بگیرید تا رویاهای ساختمانی خود را به واقعیت تبدیل کنید. اجرای سقف پرچین کرج

تلفن: 09129277017-09126993400 (پاشازاده)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *